Hoe kan ik zoveel mogelijk zoekresultaten bekomen bij "Beslist"?

Ik zoek een dekbed in flanel met een hert en besneeuwde sparren. Als ik dat intik, kom ik meerdere zoekresultaten tegen, waaronder enkele van "Beslist". Ik weet heel goed wat Beslist doet: ze bundelen aanbod van websites zodat je dit aanbod gemakkelijker kan vinden.
Maar hoewel ik in de zoekresultaten van internet een variëteit aan dekbedden tegen komt, is het aanbod van Beslist slechts beperkt alleszins in mijn zoekopdracht. Hoe kan ik dit oplossen, want handig is het natuurlijk wel als je alle aanbod mooi naast elkaar ziet.

1.9K
LeonardN
4 jaar geleden
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar is dit iets?!
https://www.beslist.nl/products/r/Flanel_dekbedovertrekken_hert/
Ritsuka
4 jaar geleden
Gebruik je Google, Bing, of een andere zoekmachine?
De site Beslist heeft ook een zoekfunctie

Antwoorden (1)

Beslist.nl profileert zich tegenwoordig niet meer als prijsvergelijker, maar als online winkelcentrum. Consumenten kunnen producten nu via beslist.nl bestellen bij de aangesloten webshops.
Dat beperkt je zoekresultaten. Je kunt niet meer te zien krijgen dan je nu krijgt.
SimonV
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
oh zo vervelend zeg, daar zat ik nu echt niet op de wachten. Bol.com, Amazone en nu ook Beslist... maar bon het is nu zo.