Wordt je bestelling goed bezorgd als je je huisnummer bij adres regel 2 invult?

die adres regel is eigelijk bedoeld voor apartement nummer maar ik heb perongelijk daar mijn huisnummer ingevuld.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.1K
TurfGraver
4 jaar geleden
Zal van de website afhangen.
Maar meeatal wirden nummer en app achter elkaar uitgeprint en zal er dus niets aan de hand zijn.

Antwoorden (2)

De post/pakketjes wordt door mensen bezorgd. Die kennen hun wijk en kunnen begrijpend lezen. Zij zullen snappen wat er op het adreslabel staat.
Toegevoegd op 09 oktober 2019 12:08: tekst
Pieterke
4 jaar geleden
In mijn wijk lopen diverse postbezorgers die de Nederlandse taal echt niet goed beheersen en die snappen echt niet altijd wat er op het adreslabel staat. Heb heel vaak verkeerd bezorgde post gehad (gaat gelukkig nu beter). Overigens kijken postbezorgers niet meer naar de naam van de geadresseerde maar alleen naar het huisnummer (dat weet ik van een medewerkster van Post.nl) wat ook regelmatig verkeerde postbezorging oplevert.
In het geval van vraagstelster zal de post dus waarschijnlijk wel goed aankomen.
Pieterke
4 jaar geleden
Ik wil nog even melden dat ik niet degene ben die een min gegeven heeft.
De sortering van poststukken (en pakketten) gaat voor een groot deel geautomatiseerd. Daarbij wordt gekeken naar de combinatie van de postcode en het huisnummer.
In een aantal situaties kan een poststuk niet geautomatiseerd gesorteerd worden. Dat kan zijn omdat de combinatie van postcode en huisnummer niet klopt, of dat het adres niet goed leesbaar is (slecht handschrift of onduidelijk geprint). Maar ook als het huisnummer op een verkeerde regel staat kan een reden zijn voor handmatige sortering. In die gevallen plakt PostNl vaak een herstelsticker op het poststuk, waar de juiste combinatie van postcode en huisnummer op is vermeld.