Hoe kan je een Netflix account kopen op Aliexpress?

Hallo, recentelijk wilde ik een Netflix account kopen die voor een jaar gaat en vier schermen heeft en heel erg HD beeldkwaliteit heeft, maar ik weet niet hoe het naar mij bezorgd zal worden. Koop ik een account voor dat bedrag of krijg ik een pakketje met een apparaatje erin waarin dat account opgeslagen is. De recensies van dat product zijn heel erg positief maar ik geloof ze niet erg. Ik heb mijn twijfels over het product. Als je niet genoeg weet over het product om mij te helpen dit is de link ervan: https://s.click.aliexpress.com/e/TjniXMk
Weet iemand of dit product betrouwbaar is en weet iemand hoe het bezorgd zal worden naar mij als ik het product gekocht zal hebben? Dankje.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
10.4K
Ritsuka
4 jaar geleden
Dit klinkt niet betrouwbaar
TurfGraver
4 jaar geleden
Het is in de meeste gevallen betrouwbaar.
Je krijgt voor dat geld werkende inlog gegevens.
Geniet er van. ;)

Antwoorden (2)

Hoe het in zijn werk gaat:
Je betaalt de Aliexpressverkopen en dan zal je een mailtje binnen krijgen met een email-adres en wachtwoord.
Je koopt dus enkel een account voor bepaalde tijd.

Over betrouwbaarheid en legaliteit en moraliteit.

Wat er daarna gebeurt ligt deels aan hoe de verkoper het account heeft bemachtigd. Er zijn grofweg drie mogelijkheden:
Zwart:
-De accounts zijn van iemand die hem al gebruikt, zijn emailadres en wachtwoord zijn achterhaald en jij kijkt nu met hem mee. (Je ziet dan ook dat John of Guillermo al allerlei series bekijkt).
-De accounts zijn betaald via gestolen creditcardinformatie
Grijs:
-De accounts zijn betaald in een lagelonenland en jij betaalt nu wat iemand er voor zou betalen in India.

Al deze methodes zullen ingaan tegen de AV van Netflix en in geval van zwarte handel ingaan tegen wetten daar of hier. Mogelijk leidt dit dus naar een stopzetting van de service en dan is het maar de vraag of een verkoper op Aliexpress je een nieuw account geeft.
En dan is het nog de vraag of je hier aan mee wil werken (mocht het dus om gestolen of ontfutselde accounts gaan). Of zelfs als het om grijze accounts gaat.
Toegevoegd op 04 augustus 2019 15:07: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zal ik het dus doen of niet doen? Want ik krijg een tv box met Netflix, dus ik krijg niet alleen een account. En wanneer zal Netflix dat account stopzetten dan?
LeonardN
4 jaar geleden
"Zal ik het dus doen of niet doen?"
Dat ga ik niet voor jou zeggen. "Want ik krijg een tv box met Netflix"
Wat voor tvbox? En wanneer zal Netflix dat account stopzetten dan?
Misschien de volgende dag, misschien gaat het de hele periode goed. Dat zal allemaal afhangen van de exacte constructie. Als je niks geeft om moraliteit en/of illegaliteit, dan nog is het moeilijk in te schatten hoe betrouwbaar de ene of de andere verkoper is.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
En denk je dat ik daadwerkelijk een account zal krijgen of zal het binnen een maand of paar weken worden stopgezet?
TurfGraver
4 jaar geleden
Ze zijn meestal wel betrouwbaar.
Voor dat geld loop je weinig risico.
LeonardN
4 jaar geleden
Ik denk (maar dat zegt niks), dat je in de meeste gevallen een werkend account krijgt. OF en WANNEER dat account stopgezet zal worden, daar heb ik onvoldoende informatie over. Ik ga er vanuit dat je de gestelde einddatum niet haalt. Maar dat is niet eens zo interessant ALS de verkoper je dan weer een nieuw account geeft (als betrouwbaarheid je enige pijler is). Daar kan ik echter nog minder over zeggen. Als je door rood licht rijdt kan je ook moeilijk een voorspelling geven hoe groot de kans is dat je een boete krijgt.
Het lijkt me niet zo veilig om het via Aliexpress te doen. Ik zou gewoon naar de website van Netflix zelf gaan en een abbonoment starten. Dit kan met je kredietkaart. Je kunt ook Netflix kaarten kopen in de winkel bv. in de mediamarkt. Dit bedrag kan je ook uploaden als je een account aanmaakt. Dus ik zou zelf naar de website gaan van Netflix. Ik zet een linkje naar de website van Netflix.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Waarom "lijkt" het u niet zo veilig?