Wat gebeurt er als je een pakketje te laat ophaalt bij een supermarkt?

Ik had een pakketje bij de h&m besteld en die is afgeleverd bij de albertheijn. Ik was op vakantie geweest en heb na 4 weken gebeld naar de albert heijn ze hebben geen pakketje meer van mij. Is het pakketje nu terug gestuurd naar de h&m?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
11.1K

Antwoorden (2)

Ja als je het pakket niet op tijd ophaald gaat het retour naar de afzender. Contact opnemen met h&m dus.
5 jaar geleden
Ja, PostNL(-balie van AH) stuurt het pakketje na 14 dagen weer retour afzender. Je zult contact moeten opnemen met H&M.
SimonV