Kan je bestellen op Amazon.de?

Ik wil spullen bestellen op Amazon.de omdat spullen daar goedkoop zijn als je goed zoekt. Amazon.nl heeft alleen boeken te koop daarom. Duss.. ik wil spullen van Amazon.de bestellen naar Nederland toe. Kan dit? D:

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K
LeonardN
6 jaar geleden
Dat zie je vanzelf als je het probeert. Aangezien het EU is heb je geen gedoe met douane/belastingen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Bestelde er laats een boek zonder problemen. Meeste dingen leveten ze gewoon naar NL
criseyde
6 jaar geleden
ik heb gehad dat toen ik iets bij Amazon UK bestelde, ik het van Amazon.de kreeg, dus ja, volgens mij moet dat wel kunnen.

Antwoorden (2)

Ja, Amazon.de verzendt vrijwel alles ook naar Nederland.

En als de aanbieder alleen binnen Duitsland verzendt, dan kun je de Huifkar gebruiken.
"Uw internet aankopen in Duitsland laat u verzenden naar uw eigen postadres bij het Huifkar depot te Nordhorn, Duitsland. Wij bezorgen uw aankopen aan huis op één van de Huifkarritten binnen Nederland. Wanneer u binnen een korte periode meerdere aankopen in Duitsland heeft gedaan, kunnen wij uw pakjes of brieven voor u bundelen tot één aflevering. Dat scheelt u in de bezorgkosten. De Huifkar Bezorgservice is vooral interessant bij grotere, zwaardere of breekbare pakketten."
SimonV
6 jaar geleden
Ja dit kan maar houdt er rekening mee dat er best wel hoge verzend/inpak kosten over heen komen ik wou laatst kleding kopen ik had 5 shirtjes dit was intotaal 50 dollar uiteindelijk stond erbij dat er nog 40 dollar kosten overheen kwam