Kijkshop. Hoe kan ik de 74 gebruikers bereiken om mij te adviseren?

Ik zie ze wel maar als ik op de foto klik gebeurt er niets.
Het gaat om een e-reader.
https://www.kijkshop.nl/nl/product/6428/denver-e-reader-ebo-610l

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik kreeg net deze pop-up:

"DOWNLOAD KIJK BIJ MIJ, VOOR
DIRECT LIVE ADVIES PER VIDEO

Voor nog meer gemak en toegang tot honderden consumenten die jou graag van advies voorzien via live video interactie, download je Kijk Bij Mij, onze nieuwe app."

Je zal dus de app moeten downloaden en dan kan je gebruik maken van het advies. Wellicht moet je dan eerst zelf een account aanmaken.

https://www.kijkshop.nl/nl/advies-bestellen

Na aankoop kan je dan zelf ook advies gaan geven:
Advies
Wil je ook advies geven en een commissie verdienen? Dan geef je in jouw profiel op wanneer je beschikbaar bent voor een vraag via live video chat. En geef even aan welke categorie jij wilt adviseren. Wanneer je in de App aan het snuffelen bent, kun je ondertussen ook op een handje met de vinger klikken om een product toe te voegen waarover jij advies wilt geven. En hoe meer en specifieker jij dat aangeeft, des te vaker gaat jouw advies gevraagd worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Interessant concept..+
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, en het is vooral een probleem van communicatie aan hun zijde. Het was dat ik die pop-up zag anders had het mij ook een raadsel geweest. Een mailtje met uitleg naar hun zijde zou ik aanraden.