is er een site of app waar je merken kan kopen?

Hoiii, ik zoek een site of app waar ik merken zoals Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren en Armani enzo kan kopen. Heeft iemand een idee?

Toegevoegd na 44 seconden:
Zalando heb ik al

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik bedoel kleding van het merk, niet het merk zelf haha

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Erna55
6 jaar geleden
Wil je de kleding kopen of merktekentjes ?
Erna55
6 jaar geleden
Type het merk in bij google .
dudemeister
6 jaar geleden
bva-auctions.com
is Nederlandse site met faillietverkopen. Vaak merken erop voor zachte prijzen. Piet Plein shirts voor plm €100 bv

Antwoorden (1)

Merken kan je niet kopen, hun producten wel. Er zullen wel bedrijven zijn waar je de logo's en merknaam-labels kunt kopen, maar dan zit je wel in de illegaliteit.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik bedoel kleding van het merk , niet het merk zelf. Sorry voor de ondeugdelijkheid
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Tja, zonder de latere toevoeging was dit een prima antwoord geweest. Daarom toch een plus van mij.