Weet iemand hoe Aliexpress werkt?

Ik heb gisteren wat dingen besteld via Aliexpress. Het geld is van mijn rekening afgehaald en ik heb een mail gekregen dat de bestelling 'succesfully' is. Ik heb ingelogd op Aliexpress maar daar staat mijn bestelling niet bij 'mijn bestellingen'. Het is de eerste keer dat ik iets bestel van deze site dus ik vraag me af of ik het ook echt krijg...
Alvast bedankt voor je antwoord!
I

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Normaal gezien verloopt alles daar goed. Reeds 2 maal besteld en geleverd gekregen. Levertijd is soms wel een paar weken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke, dankje!
Als je iets bestelt, komt er dan ook bij 'my orders' te staan of je bestelling is verstuurd etc? Ik heb namelijk alleen een mail gekregen en de link naar het product (in de mail) deed het niet...
Ik heb vaker dingen besteld bij Aliexpress. Het duurt meestal ongeveer 24 uur voordat je betaling verwerkt is en in het besteloverzicht verschijnt. Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad, alles is gewoon geleverd wat ik ooit besteld heb. In principe is het zo dat als je bestelling niet binnen een bepaalde tijd wordt geleverd dat hij dan geannuleerd wordt en je je geld terugkrijgt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor Aliexpress moet je wat meer geduld hebben dan bij de Nederlandse web-retailers. Ik haal hier echt voor heel veel geld aan spullen p/m hier vandaan en op de levertijden na zijn Chinese handelaren nog van 'een man een man, een woord een woord' en zijn zij voor mij een betrouwbare partij(uitzonderingen daargelaten) om mee te handelen.

Maar pas op, als de Chinees doorkrijgt dat je 'm probeert uit te knijpen(want ja, we blijven toch Nederlanders die voor 10ct op de 1e rij willen zitten) dan wreekt zich dat
op je middels slechte karma...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Edraket
6 jaar geleden
@Roque Trader
Kun je nader in detail treden?
Heb je voorbeelden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voorbeelden van wat Ed?