Weet iemand waar ik een refurbished iPhone 5/6/7 of Samsung 5/6/7 kan kopen voor een lage prijs en goede kwaliteit?

Ik wil graag een nieuwe mobiel, want die ik nu heb is best wel oud. Ik wil graag een van de nieuwste, maar ik heb niet zoveel geld om ze voor de volle prijs in de winkel te kopen. Ik heb wel eens van een paar mensen gehoord dat je dan een refurbished (ik weet niet zeker of ik het goed schrijf) kan kopen, maar ik heb ook wel eens gehoord en gezien dat niet alle site's goed en betrouwbaar zijn. Weet iemand wel een betrouwbare site?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Pieter2011
7 jaar geleden
Het prijsverschil tussen refurbished en nieuw is in de praktijk erg klein: https://www.consumentenbond.nl/smartphone/grote-prijsverschillen-bij-refurbished-smartphones

Antwoorden (1)

ik zou zeggen leapp
deze geven ook garantie erbij
tegenwoordig is er ook Simpel. nl de provider

die wil iedereeen aan een Iphone(5) helpen