Hoe kan je op Wish betalen met iDeal?

Ik wil iets bestellen op Wish, maar ik zie niet de mogelijkheid om met iDeal te betalen, maar je kan wel met iDeal betalen, wordt er gezegd...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
19.6K
Powergen
7 jaar geleden
Op Wish kan je niet met iDeal betalen. Dus weet ook niet hoe je dan aan die info komt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat stond bij de klantenservice...
tinus1969
7 jaar geleden
Link waar dat zou staan?

Antwoorden (1)

ik heb eerder op wish besteld ook met ideal nu zie ik opeens ook die optie niet meer als ik online bestel de optie om met ideal te betalen heb ik nog wel in de app misschien kan je daar wat mee