Waar staat de veiligheidscode bij de nieuwe rabobank maestro kaart?

Ik lees dat het bij de handtekenigsstrip moet staat maar daar staan geen cijfers.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
45.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De Maestro bankpasjes die wij hebben in NL hebben geen veiligheidscode. Dat is alleen op pasjes met een 16-cijferige code gelijkend op een CC-code.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom heb je die nodig dan? Zit je een site waar je alleen met creditcard kan bestellen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aan de categorie te zien is dat het geval. Geef eens de site.
ronron1212
8 jaar geleden
Dat doe je door middel van het scannen net als bij je internet bankieren
https://www.youtube.com/watch?v=16kA1fzkJyk&feature=youtu.be
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ronron1212 Heeft niets te maken met wat de vrager zoekt. Die is onjuist naar de cvc-code aan het zoeken. https://customerservice.paylogic.com/hc/en-us/article_attachments/200451787/CVC.jpg Die staat namelijk wel op de handtekeningplek en niet op de voorkant. http://www.online-creditcard-aanvragen.nl/veiligheidscode-creditcard-verificatiecode-creditcard-controlenummer-kredit-card.html Jouw filmpje gaat over de MASTERcard(CC), niet over de Maestrocard(DC).
ronron1212
8 jaar geleden
Mijn vrouw gebruikt ook de card op deze manier.
ronron1212
8 jaar geleden
Rabo heeft namelijk een andere manier.
ronron1212
8 jaar geleden
Bij andere banken heb je wel een code op de kaart staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ronron1212 De vrager is abuis, en jij bent hem nog verder de verkeerde kant aan het opwijzen.

Antwoorden (1)

Nergens. Betaalkaarten (debit cards) hebben geen veiligheidscode of CVV/CVC code. Dat is een code die alleen voor creditcards van toepassing is. Je probeert dus foutief met een betaalkaart(Maestro) te betalen waar je moet betalen met een creditcard(Mastercard).

Kijk of de optie iDeal er staat daar kom je verder mee.

Toegevoegd na 2 uur:
https://customerservice.paylogic.com/hc/en-us/article_attachments/200451787/CVC.jpg

Daar kan je je een slag in de rondte naar zoeken.

Toegevoegd na 3 uur:
Je probeert dus foutief met een betaalkaart(Maestro)
moet zijn:
Je probeert dus foutief met een debetkaart(Maestro)

Toegevoegd na 1 dag:
Nergens een Rabobank debetkaart heeft er namelijk geeneen.