Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik mijn account bij Mini In The Box?

Ik kan dit nergens vinden op de site of op Google. Deze site levert niet wat ze beloven dus ik wil van hun af, maar ik weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo, ook ik heb niets op de site kunnen vinden: geen telefoonnummer of emailadres voor particulieren. Lees wel even verder:

Wat ik wel vond is dat je een klanteserviceticket kan invullen, daarmee wordt bedoeld dat je een vraag kan mailen door middel van eeen zogezegde "ticket" via je account als je ingelogd ben en op die manier wordt het opgelost.

Groothandels en zakelijke contacten kunnen contact opnemen via am@dropinthebox.com , ik geef je de tip dit emailadres te gebruiken, óók al ben je een particulier, nooit geschoten is sowieso mis.

Bij geen gehoor kan je naar www.klacht.nl gaan, alwaar ik een aantal klachten vond over "Mini In The Box", welgeteld 1196 (!!).

Ik geef je de tip om je klacht op deze site te plaatsen, of het wordt opgelost weet ik niet, aangezien er maar 12 procent opgelost is.

Je kan het allicht proberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding