Hoe verwijder ik mijn account bij Mini In The Box?

Ik kan dit nergens vinden op de site of op Google. Deze site levert niet wat ze beloven dus ik wil van hun af, maar ik weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (1)

Hallo, ook ik heb niets op de site kunnen vinden: geen telefoonnummer of emailadres voor particulieren. Lees wel even verder:

Wat ik wel vond is dat je een klanteserviceticket kan invullen, daarmee wordt bedoeld dat je een vraag kan mailen door middel van eeen zogezegde "ticket" via je account als je ingelogd ben en op die manier wordt het opgelost.

Groothandels en zakelijke contacten kunnen contact opnemen via am@dropinthebox.com , ik geef je de tip dit emailadres te gebruiken, óók al ben je een particulier, nooit geschoten is sowieso mis.

Bij geen gehoor kan je naar www.klacht.nl gaan, alwaar ik een aantal klachten vond over "Mini In The Box", welgeteld 1196 (!!).

Ik geef je de tip om je klacht op deze site te plaatsen, of het wordt opgelost weet ik niet, aangezien er maar 12 procent opgelost is.

Je kan het allicht proberen!