Heeft de site van conrad.nl problemen met google chrome ?

ik ga naar de hoofdpagina en probeer via het menu of via de zoek functie een artikel te zoeken maar na een paar tellen schiet hij altijd weer terug naar de hoofdpagina
ik probeer de klantenservice te bereiken maar de pagina schiet gewoon weg
dit probleem doet zich niet voor in safari maar ik gebruik liever gogle chrome
heeft iemand misschien hetzelfde probleem ?

Kan iemand bevestigen dat je dezelfde problemen hebt als je de pagina bezoekt.
of ligt het misschien aan een of andere adblocker ext ?

ik kan conrad niet vragen vanwege dit gedoe vandaar dat ik het hier probeer
of ik de enige ben.

8 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik werk ook met Google Chrome en ik winkel ook vaak bij Conrad. Dit probleem wat jij hier noemt heb ik nog nooit ervaren. Dus waarschijnlijk zit er iets bij jouw Chrome niet goed.
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
ok dan graaf ik even verder
Bordensteker
8 jaar geleden
Behalve een waarschuwend grijs driehoekje vooraan het adresvenster (“Deze website verstrekt geen identiteitsinformatie” als je er met de cursor over gaat) zie ik niets vreemds als ik de website van Conrad (met Firefox) bekijk. Toevallig zat ik er eerder deze week ook op, en toen is me niets opgevallen (of het driehoekje er toen stond, weet ik niet).
En met Google Chrome: geen problemen.
capthavoc
8 jaar geleden
vreemd hij schoot steeds terug naar de hoofdpagina
nu is het probleem, .....na enkele dagen weg
nou ja
capthavoc
8 jaar geleden
vreemd gedrag maar het is inmiddels blijkbaar opgelost
geen idee hoe