Is het mogelijk om in 1x boeken bij bol.com te plaatsen?

Ik heb uit erfenis een groot aantal oude en nieuwe boeken, die ik graag wil verkopen via bol.com.
ik begrijp dat ik dat boek voor boek moet invoeren
Ik had ook gehoord dat je boeken kan scannen en dat gaat best goed
Maar hoe plaats ik meerdere boeken te gelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als ik de informatie goed lees hoef je alleen de prijs aan te geven; Bol heeft blijkbaar een database met boeken waaruit je je boek moet selecteren. En dat moet 1 voor 1 anders kun je ze niet aan verschillende mensen verkopen.

Toegevoegd na 46 seconden:
Er staat ook bij dat plaatje en tekst automatisch erbij verschijnen op de webpagina.