Doet wehkamp ook aan brievenbus post??

Ik heb een microsd kaartje besteld.
nu kreeg ik de melding dat hij morgen tussen 14.00 en 18.00 bezorgt wordt...maar dit past toch door de brievenbus... ?
Dus..ik zou dan toch gewoon weg kunnen...??
Of moet ik het persee persoonlijk aannemen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Dat hangt van het beleid af, want misschien moet er getekend worden voor ontvangst en dan mogen ze het niet in de brievenbus doen. Soms wel afgeven bij buren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helemaal met je eens maar over dit (deel van het) beleid is op de website dus verder niks terug te vinden..... :( ik vond het zo typisch dat ik de mail met bezorgdag en tijd kreeg, maar dit kan natuurlijk ook gewoon automatisch gegenereerd zijn.....

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat DHL (Wie de pakketen van wehkamp bezorgt) kleine smalle pakketjes door de brievenbus doet. Je kan dus gewoon weg.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het aan de bezorger gevraagd (idd dhl) en hij zei mij dat ze dat idd gewoon doen indien het past. Van de wehkamp zelf kreeg ik ( 1,5 dag na de bezorging) te horen dat het van de dienstdoende bezorger afhankelijk is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks voor je antwoord:)