Waar kan ik een gratis website maken met een eigen geregistreerde domein?

Dus niet een .weebly.com website maar een gratis website maker en dan je eigen .nl domein gebruiken zonder premium etc..

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus een gratis website maker en vervolgens je eigen .nl domein gebruiken die al betaald is. en dan gratis zonder premium etc.. dus niet .weebly en ook niet met een betaalde dienst

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is met een kleine omweg wel een vrijwel gratis mogelijkheid, maar daarvoor is het belangrijk om te weten wat voor site je wil. Wil je het zelf maken of wil je een service waarmee je de site ter plekke kunt bouwen? In beide gevallen denk ik dat ik je kan helpen....

Antwoorden (2)

Webhosting kost gewoon geld dus gratis met alle mogelijkheden ? helaas
Sites als weebly etc bieden altijd gratis wat ruimte aan
met beperkte mogelijkheden en meestal een gratis editor
ik weet niet wat je wilt maar gratis webhosting met bijv ftp en de mogelijkheid tot editors als wordpress zijn meestal niet gratis tenzij beperkt in je mogelijkheden zijn voldoende is.
Weebly heeft bijvoorbeeld niet de mogelijkheden tot het veranderen van de editor
maar er zijn genoeg andere sites die die mogelijkheid wel hebben
maar niet gratis met alles er op en aan.
is je website basic text plaatjes links naar youtube etc
zou je een eigen server kunnen maken ? maar dat is best nogal een techisch verhaal en met de huidige stand van zaken weet ik niet eens of dit nog veel wordt gebruikt.
en aan wat je internet verbinding moet voldoen
Wil je veel grafisch layout flash etc zelf maken maken dan heb je iets als dreamweaver nodig dat echt niet gratis is

het ligt er echt aan wat je precies wilt maken.
iets redirect is vrj simpel maar gratis hosting dan wordt moeilijk
als je meer wilt dan de basics.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik probeer altijd gratis diensten te combineren, zodat het resultaat eruit ziet als een professionele (betaalde) website. Het nadeel is dat het veel tijd kost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus is het niet mogelijk een gratis dienst zoals weebly te gebruiken en dan je eigen .nl domein die je zelf al betaald hebt daar te gebruiken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ik ken iemand die maakte 100% een gratis .nl-domein 100% zijn eigen alles in 1 gratis. Het is mogelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Angelo552, dat is wel mogelijk. Ik doe dat ook maar dan met een gratis domein, maar dat DNS gedoe en zo werkt voor ieder domein dat er is precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ik ken iemand die maakte 100% een gratis .nl-domein 100% zijn eigen alles in 1 gratis. Het is mogelijk
Ik begrijp wat je wilt, het is niet mogelijk met een .nl-domein, maar wel met een .tk-domein. Ik gebruik altijd gratis diensten zoals CDN's, webhosters, en CMS-diensten bij het maken van een website. Ik heb nog nooit ook maar iets aan een website die ik heb gemaakt gespendeerd. Op dot.tk kun je een .tk-domein aanvragen, werkt ook met de DNS van Weebly.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Maar is er dus geen mogelijk een website te maken dus een website editor met een domein van je zelf?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, met bijvoorbeeld Weebly. Maar dan moet je betalen voor een eigen domein (een domein is meestal eigendom als de WHOIS-informatie van jou is).