Is er een site waar je de kunt zoeken op alle/veel dagaanbiedingensites EN die de resultaten dagelijks kan mailen?

Er zijn wel sites die de verschillende dagdeals verzamelen, maar ik zoek een site waar ik iets specifieks kan zoeken en een mail krijg zodra het ergens als dagaanbieding wordt aangeboden.

9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Wat ik zelf gebruik is www.groupon.nl.
Volgens mij stuurt groupon dagelijks een mail met verscheidene aanbiedingen, maar zeker weten doe ik niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Groupon is maar één van de vele dagaanbiedingen. Ik zoek een site die ze allemaal verzamelt. Zoiets als www.dagaanbieding.net maar dan eentje die ook je specifieke zoekopdracht mailt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan kan ik u helaas niet verder helpen