Op welke sites kan je gratis advertenties plaatsen waar veel bezoekers op af komen als affiliate?

Hallo,

Ik ben affiliate van PayPro en ik vraag me af op welke sites ik gratis advertenties kan plaatsten waar veel bezoekers op af komen om het prodict re promoten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op sommige linkpagina's of artikelenwebsites mag je een of meerdere affiliatelinks plaatsen. Maar over het algemeen mag je op weinig websites een affiliatelink plaatsen, logisch, want goed bezochte websites willen meestal zelf inkomen genereren uit advertenties.