Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkope rookbommen kopen?

Witte rook, liefst gratis verzending OF onder de 10 euro TOTAAL.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
16.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet precies wat er valt onder 'goede' rookbommen. Maar via bol.com kan je rookbommen kopen, bij bol.com verkopen ze rode rookbommen, 2 stuks voor €5,25 . Deze zijn geschikt voor buitengebruik, kan je aansteken met een lucifer en roken ongeveer 45 seconden.
Ook verkopen ze op bol.com witte rookbommen (zelfde prijs, zelfde aantal, maar roken 25 seconden).
Gekleurde rookbommen verkopen ze ook: €8,45 voor twee stuks, deze roken 2 minuten).
Als je klikt op de bron in de bronvermelding kom je op een google-pagina. Bovenaan staat 'Google Shopping-resultaten', het eerste plaatje zijn de rode rookbommen, de tweede de witte en de laatste de gekleurde.

Op de site van loots vuurwerk verkopen ze ook rookbommen, daar zal je zelf even moeten kijken wat je graag wilt, maar ook daar hebben ze aanbiedingen van rond de tien euro. Zie bron 2.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik had het 'witte' er niet bij zien staan, maar goed, op bol.com heb je dus witte en bij loots ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

Je kan rookbommen bestellen via beslist.nl ik zet de site waar je dat kunt zien in de bron.
Het zijn witte rookbommen, gratis thuisbezorging en onder de 10.00 euro.
Wat je wou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding