Kent iemand een site waar ze goedkoop inkt verkopen?

Ik heb weer nieuwe inkt nodig voor mijn printer. Het is een: hp deskjet 3520 series.
Weet iemand misschien op welke site ik goedkoop inkt kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

meestal kan je bij een klein computerwinkeltje in de stad je patronen bij laten vullen ik ben meestal 3a4 euro kwijt maar wat je niet moet vergeten dat de makers van printers hun geld moeten verdienen aan nieuwe inkt patronen omdat de printer op zich niet zo duur is moet er ergens geld vandaan komen maar ik laat het meestal gewoon bijvullen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschuwing, mijn HP 2280 accepteerd geen hervulde of equivalente cartridges, als ik ze moet vervangen accepteerd hij dus alleen nieuwe HP cartridges.
Ik heb de leverancier gevraagd of dit mogelijk was, hij beaamde dit.
Doe er je voordeel mee.
123inkt.nl daar haal ik altijd de mijne. Veel goedkoper dan in de bekende winkels zoals mediamarkt en saturn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je originele wilt ivm printergarantie: kijk op Amazon of Bol voor de laagste prijzen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via deze link via je al inkt voor je HP printer aan 9,26 Euro.

http://tonerwinkel.nl/printers/?tt=370_12_75899_&r=%2F