Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op zoek naar een webshop met wachtwoord en vergelijking?

Wij hebben een bedrijf in de projectinrichting. We willen voor bepaalde klanten een online catalogus maken die ze kunnen bekijken met wachtwoord. Hier kunnen ze de producten zie die wij kunnen leveren. Ze Hoeven ze dus niet te kunnen bestellen via deze site maar ze moeten er wel een lijstje van kunnen maken die ze eventueel aan ons kunnen sturen met hun keuze. Ook zou ik het fijn vinden dat ze de gekozen meubels op een pagina bij elkaar zien, zodat ze kunnen kijken of het mooi bij elkaar past.

Even op een rijtje:
- online webshop / catalogus
- afgeschermd met wachtwoord
- pagina met gekozen producten

Weten jullie een site die aan deze voorwaarden voldoet. Ik zat zelf ook te denken aan een wordpress site met woocommerce, maar kan niet duidelijk zien of dit aan de eisen voldoet en kan dit ook niet even uitproberen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
856

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Simpelste manier is denk ik Joomla in combinatie met Virtuemart. Virtuemart kun je instellen op catalogus gebruik. Wachtwoord kun je instellen door rechten te beperken. En aanvullen met bijvoorbeeld Netbase Save Cart for Virtuemart om lijstjes te hanteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding