is ekodeal vertrouwbaar?

ik wil een huawai ascend p6 kopen. beslist.nl geeft aan dat ekodeal de goedkoopste is. is deze site vertrouwbaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja,lijkt mij geheel betrouwbaar:alle gegevens zijn aanwezig
Ekodeal is een webshop op het gebied van GSM’s en toners. Wij bieden u een uitgebreid assortiment met vele merken aan tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staat Ekodeal voor klantvriendelijke service en deskundig advies.

Ekodeal biedt haar producten aan uit haar eigen voorraad. Bestellingen die voor 16:00 uur binnen komen worden dezelfde dag nog verstuurd. Ekodeal maakt zich sterk door modellen aan te bieden die net op de markt zijn. Klanten zijn snel aangewezen op een bestelling bij Ekodeal.nl omdat de kans groot is dat Ekodeal.nl de enige aanbieder is. Het feit dat Ekodeal.nl voornamelijk gespecialiseerd is in mobiele telefoons, koopt zij de goederen ook in tegen een scherp tarief. Dit vertaalt zich snel in de consumentenprijs.

Naast een online webshop heeft Ekodeal.nl ook een fysieke afhaalpunt.

Wij hopen u snel te zien bij Ekodeal.nl!

Contactgegevens:

Rietveldenweg 41A
5222 AP
Den bosch
Nederland
Telefoonnummer: 073 - 7810000
E-mailadres: Info@ekodeal.nl
Website: www.ekodeal.nl
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je, ik heb hem besteld