Bezorgt amazon.com in Nederland?

Ik heb wel eens gehoord dat producten van amazon.com niet in Nederland bezorgd kunnen worden. Is dat waar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
20.2K

Het beste antwoord

Amazon, hét voorbeeld op het gebied van webwinkels, heeft qua naamsbekendheid in Nederland niet te klagen. Toch vinden nog niet veel mensen hun weg naar deze webshop en blijven ze steken bij bedrijven als bol.com. Desalniettemin is bestellen bij Amazon veel eenvoudiger en goedkoper dan je denkt. De crux zit ‘m er in welke site van Amazon je bezoekt: automatisch ga je naar Amazon.com, maar dit is de Amerikaanse shop. Het gevolg is dat je hoge verzendkosten betaalt voor je bestelling, soms wel meer dan 30 dollar, en dat het lang duurt voordat je je order ontvangt omdat deze uit het Amerikaanse distributiecentrum verstuurd wordt.
Gratis verzending via Duitse Amazon
Bestel je niet via het Amerikaanse Amazon.com, maar via de Duitse site van Amazon dan betaal je bij boeken en alle andere bestellingen van meer dan 20 euro geen verzendkosten. Bijkomend voordeel is ook nog eens dat de meeste producten in 2 of 3 dagen geleverd worden, veel sneller dan als je bestelt via Amazon.com. Betalen kan heel makkelijk met een creditcard en alle bestellingen worden in Nederland door TNT Post bezorgd.

Toegevoegd na 58 seconden:
http://www.amazon.de/
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veel producten worden ook bezorgd in nederland maar ook weer niet alles.
Daar moet je wel goed bij opletten met name de gebruikte producten