Volgens mijn WOT programma op Chrome heeft het de status van veilig te zijn.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WOT is niet zalig makkend.
Je moet veel meer dingen letten. WOT zegt meestal of het veilig is voor computer, niet of je veilig kunt shoppen
Ik heb mijn twijfels,

Er staat geen duidelijk contact informatie anders dan een contact formulier
in de voorwaarde staat een adres genoemd maar alleen voor copyright zaken.

Geen telefoon nrs, verbindingen om te bestellen zijn niet beveiligd, dus ik raad deze site niet aan.