ik kan dingen bestellen bij mediamarkt, behalve de laptop die ik wil bestellen, hoe kan dit?

Ik ben van plan om deze laptop te kopen,http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-N76VB-T4046H,10259,350521,869296.html?langId=-11, maar helaas kan ik niet in de afreken omgeving komen. Als ik via het winkelmandje enz uiteindelijk bij stap 4 kom, kan ik wel op bestelling verwerken drukken, maar wordt de pagina opnieuw geladen. Andere producten kan ik wel gewoon bestellen. Zijn er mensen die weten hoe ik dit moet oplossen, of even willen proberen als bij hun hetzelfde ervoor komt? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat gaat niet proberen, als het lukt zit je aan een laptop vast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies mrtomaat, zover durfde ik ook niet te gaan....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer eens een andere browser; firefox of chrome of opera. Dat wil welk eens helpen.

Antwoorden (3)

Vaak is dat een probleem met de website (of het moet zo zijn dat je ook geen duurdere dingen kan bestellen?). Neem even contact op via de contactpagina: https://service.mediamarkt.nl/?a=ticket_faq&ticketcatid=1000
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas is het net te laat om contact op te nemen via telefoon. Met duurdere dingen heeft het niet te maken, want bij duurdere dingen kan ik wel gewoon in de betaalomgeving komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou dan is er gewoon iets met de website, mail ze in ieder geval en bel ze morgen nog eens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je goos?
Mediamarkt heeft soms ook verschillende producten voor verschillende winkels. Met ook verschillende prijzen. Kies een andere 'stamwinkel' en kijk of die jou type laptop wel heeft. Kan werken.

(Idem voor Saturn wat een zusterbedrijf is)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij het product op de pagina staat het volgende

"Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid."

Je kunt dit product niet bestellen omdat ze deze even niet verkopen.