Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is www.nedgame.nl een betrouwbare website?

Wie heeft ervaringen met deze site? Wie heeft er al eens iets besteld?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Nedgame is betrouwbaar, ik heb een keer wat van de site besteld en dit was mooi op tijd binnen.
Ik heb ook regelmatig wat gekocht in 1 van hun winkels (die staan ook vermeld op de site, dus daar kun je ook altijd heen gaan)
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Ik heb er ook wel eens wat besteld en het is in goede staat en op tijd binnen gekomen. Je kunt er gerust bestellen. Ook zijn er sites zoals www.budgetgaming.nl en www.tweakers.net waar je recensies van gameshops kunt vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste QuinJ98,

Op Kieskeurig.nl heeft Nedgame 13 beoordelingen ontvangen van consumenten. Daarbij scoren ze een gemiddeld cijfer van 9,8. Afgaande op deze cijfers kun je dus wel concluderen dat het een betrouwbare winkel is.

Redactie Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nedgame is zeker een betrouwbare winkel. Het is een bedrijf met meerdere fysieke vestigingen in het land. Heb zelf ook zo nu en dan zakelijk contact met ze. Daarnaast zijn de beoordelingen op Budgetgaming.nl, maar ook op andere sites goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja zeer betrouwbaar koop er regelmatig wat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-6.html
Op deze site staat een artikel over Nedgame met reviews en andere zaken. Op deze site kun je tevens ook andere webwinkels vinden waarnaar onderzocht wordt of ze betrouwbaar zijn en bij Nedgame lijkt dat wel zo.
Ik heb er nog nooit wat besteld, maar verder lijkt me de site wel erg betrouwbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding