iemand ervaring met iGiftcards?

Heeft iemand ervaring met www.igiftcards.nl? ik zag dat je hier itunes giftcards kunt kopen met ideal. Heb geen creditcard dus dat komt wel goed uit.
maar voordat ik iets ga kopen wil ik wel even zeker weten dat het geen bedrog is.

groetjes!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom neem je geen Prepaid Creditcard van Netteller.com? Die kun je opwaarderen met Ideal en vervolgens zelf met de creditcard betalen. Ook handing in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmm dat is ook wel een goeie, heb ik nog nooit aan gedacht! maar is betalen met iDeal niet iets gemakkelijker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het heel makkelijk, ik waardeer mijn creditcard op, met Ideal. En vervolgens kan ik mijn creditcard gebruiken bij betalingen op bv. dealextreme of amazon etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site is betrouwbaar.
Heb er zelf 3 weken geleden een giftcard gekocht.
Code kreeg ik netjes per email na de betaling.
Betaald met ideal en binnen 1 minute had ik de code

Het beste antwoord

Deze site is betrouwbaar.
Heb er zelf 3 weken geleden een giftcard gekocht.
Code kreeg ik netjes per email na de betaling.
Betaald met ideal en binnen 1 minute had ik de code
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik haal maandelijks mijn iTunes tegoed op igiftcards.nl
Top website! Je ontvangt direct de code, en er zijn overigens geen extra kosten die je bij die andere websites wel krijg..