Is de site www.gratiskoop.nl een betrouwbare site?

Ze verkopen ''gratis'' accessoires voor iPhone, horloges enz. stelt allemaal niet veel voor, als je het product deelt op Facebook of Twitter, hoef je enkel de verzendkosten (5,95) te betalen en je krijgt het product binnen 14 dagen thuis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vind ik 5,95 nogal duur voor plastic kermis troep. Die paar neppe oorbellen, of zo'n slechte kwaliteits kabeltje of een plastic stopwatch.. Bewaar je geld en spaar het voor iets dat je wel kan gebruiken... Zoals hieronder al aangegeven zijn de inkoopsprijzen van deze producten lager als €0,50. Ik gok toch dat gratiskoop.nl zo'n €5,- per product winst maakt (in de vorm van administratiekosten) let ook op de langere verzendtijden dat je normaal gewend bent. Citaat uit hun algemene voorwaarden "De levertijd bedraagt in de meeste gevallen binnen 14 dagen, tenzij op de website van
Gratiskoop anders is aangegeven. De uiterlijke levertijd is 30 dagen. Mochten wij
niet binnen 30 dagen kunnen leveren zullen wij u uiterlijk 1 maand na uw bestelling
hierover informeren. U kunt uw bestelling dan zonder kosten annuleren.
Eventuele reeds door de afnemer gedane betalingen worden zo spoedig mogelijk,
maar in ieder geval binnen veertien werkdagen nadat Gratiskoop het verzoek tot
ontbinding van de overeenkomst heeft ontvangen, op de bank- of girorekening van de
afnemer teruggestort." De Kvk etc kloppen allemaal en ik zie hun als redelijk vertrouwd (kan niks vinden wat ik niet vertrouw) maar in mijn optiek is het €6,- weggegooid geld Gr

Antwoorden (4)

Niemand verkoopt iets gratis dus trap er niet in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is puur reclamestunt waar echt serieus veel geld aan verdient wordt.
Waarschijnlijk verzenden ze gewoon per brievenbuspost dat 1 Euro kost.
Maar aangezien ze gratis dropshipping gebruiken vanuit China.
Die producten ken ik allemaal, en de meeste hebben een inkoopsprijs van 0,50 of minder.
Dus tel maar uit wat hier verdiend wordt.
Trouwens, je mag maar 1 product per klant ''kopen''.
Je kunt het eens proberen? Voor 6,95 kun je het toch eens proberen?
Ik zie 11.000+ Likes op Facebook dus lijkt me niks nieuws.
KvK klopt ook gewoon!

Toegevoegd na 40 seconden:
Maar aangezien ze gratis dropshipping gebruiken vanuit China.
=
Maar aangezien ik vermoed dat ze gratis dropshipping gebruiken valt die euro ook nog eens weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort websites is het alleen om je emailadres te doen om je daarna te overspoelen met reclame
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een zeer betrouwbare club! Heb er al 5 dingen besteld en zijn allemaal netjes geleverd. Het wordt ZEKER NIET gedropshipped omdat alles met een Port-Betaald envelop is verzonden vanuit Nederland. Dus deze jongens hebben gewoon een magazijn in NL.

Alle producten kun je nergens anders vinden voor die prijs, dus andere bedrijven maken nog veeeel meer winst op deze dingen.

Zie ook hier: http://www.marketingonline.nl/nieuws/bericht/gratis-weggeven-levert-geld-op/

Tuurlijk wordt er geld verdient, maar minimaal, en bovendien verdient altijd iemand wat als je wat koopt :-)

Mijn ervaringen zijn dus uitermate goed met GratisKoop.nl!

Ze reageren direct op alles op hun Facebook pagina: http://facebook.com/gratiskoop

En hier staan ook super veel reacties van mensen die hun pakketje netjes ontvangen hebben etc. Gewoon slim bedacht, zeker in deze tijd :-)