Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is naaptol betrouwbaar?

Nou ik zat te denken om een smartphone te kopen, en toen vond ik dit: http://www.naaptol.com/price/3687782-LG-Optimus-4X-HD-P880.html maar is deze site betrouwbaar wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
695
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moetje hem wel zelf halen, ze leveren momenteel nog niet buiten India ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een LG is na 3 weken kapot. Je kunt ook op Tweakers kijken naar een andere telefoon van bijvoorbeeld HTC en dan staat er gelijk de goedkoopste webwinkel bij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De site lijkt me wel betrouwbaar, met meer dan 100.000 'likes' op Facebook, ik denk dat je je verkijkt op de currency. En verder is de komma een punt.

De prijzen zijn in Indiase Rupee en de LG waar je naar verwijst kost dus 20.000 rupee = 360 dollar of 290 euro. Daar kun je hem in Nederland ook vast voor kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ze leveren momenteel alleen in India, als je even heen en weer moet om je telefoon op te halen loopt dat ook aardig in de papieren ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iHave : ++
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo ver had ik dan weer niet gekeken! Maar wel een mooi excuus om eens naar India op vakantie te gaan...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in nederland kost hij rond de 500 euro

Andere antwoorden (1)

Ik zou de site niet 'ECHT' betrouwen. Kijkt u hier eens naar : www.bol.com . Die hebben vast ook uw LG :)
-Good Luck , Yoshy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding