Wat moet ik nog doen om mijn betaling te voltooien bij Paypal??

Zie screenshot. Ik heb mijn rekeningnummer eropaan gesloten, maar ik moet dus ook geld overzetten naar paypal. Hoe werkt dit? Of hoeft dit niet en gaat dit automatisch?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Screenshot, waar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja erg duidelijk is het nog niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
screenshot zie ik ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is gewoon als afbeelding geupload....

Het beste antwoord

Je hoeft geen geld over te zetten als het met de bankrekening gekoppeld en bevestigd is. Alles wat je betaald via paypal wordt vervolgens direct afgeschreven van je bankrekening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op verzenden en/of ok drukken/klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bankrekening gekoppelt is aan paypal, en alles is goedgekeurd, moet het daarna vanzelf na een betaling van je eigen rekening worden geschreven door paypal..

Ik kan het op de paypal site niet goed vinden maar in de link hieronder kun je een forumgesprek lezen over dit onderwerp, hoop dat je er wat aan hebt!

http://forum.techzine.nl/internet-en-social-media/104833/paypal-geen-tegoed-is-niet-kunnen-betalen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik hoef verder niks te doen? Zie aanpassing bij vraag