Als ik meerdere producten op Bol.com bestel, waarvan er één niet gelijk geleverd kan worden, moet ik dan op alle producten langer wachten?

Ik wil 3 artikelen kopen op Bol.com, waarvan er bij 2 artikelen staat dat als ik die voor 22.30 bestel, ik het de volgende dag in huis heb. Maar bij het 3e artikel staat dat het 2-3 weken gaat duren.

Als ik ze nu alle 3 tegelijk bestel, krijg ik dan die 2 die er nog wel zijn morgen en het 3e artikel na 2-3 weken met een aparte verzending? Of krijg ik alles in één keer na die 2-3 weken?

(Ik die 2 wel tegelijk bestellen en een aparte bestelling van die 3e maken, alleen die wil ik graag als bundel kopen met één van die andere artikelen zodat ik daar 20 euro korting op kan krijgen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,wat voorradig is wordt meteen verzonden,het andere product wordt later geleverd.
Ik heb dat gehad met 3 boeken die ik tegelijk besteld had.
2 kreeg ik de volgende dag al,het boek dat niet voorradig was kreeg ik pas 10 dagen later.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ze maken er dan wel 2 verschillende verzendingen van?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,dat is tenminste mijn ervaring.
En ik niet alleen hoor,mijn broer besteld regelmatig bij Bol.
Het is altijd zo dat wat voorradig is meteen verzonden wordt,je kan de bestelstatus volgen via Bol,kan je precies zien wanneer het andere product wel voorradig is en wanneer het verzonden wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info! Duidelijk :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi,fijn dat ik kon helpen.^_^!

Antwoorden (4)

Ja, de twee producten die je voor 22.30 besteld worden dan gewoon de dag erna geleverd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bij de bezorgopties aangeven of je alles als 1 pakket wilt ontvangen of dat je elk artikel apart krijgt. Bij de laatste optie stuurt bol.com alles wat zij op voorraad hebben direct op en de rest iets later. Je hoeft dan niet zo lang op alles te wachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je krijgt die 2 de volgende dag en die andere dan over 2-3 weken..tevens wordt er ook maar 1x natuurlijk verzendkosten gerekend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bol.com levert de artikelen die op voorraad zijn altijd de volgende dag al af mits op tijd besteld natuurlijk.
Het 3e artikel wordt later geleverd.
Het is niet zo verstandig om het 3e artikel later in een aparte bestelling te bestellen want dan moet je nl. extra verzendkosten betalen.
Ik heb het eens bij de hand gehad dat ik in totaal 10 artikelen besteld en deze op verschillende data werden bezorgd omdat niet alles voorradig was.
Ik hoefde echter maar één keer verzendkosten van €1,95 te betalen.
Als het de bedoeling is de twee artikelen tezamen met het derde als bundel te kopen is dat volgens mij geen enkel probleem en kan dat ook al is het derde artikel niet meteen te leveren,
Je besteld het als bundel.
Het is niet aan jou te wijten dat er niet direct volledig geleverd kan worden.
Als jij besteld als bundel (met korting) krijg je die korting,als word je bestelling in drie keer afgeleverd.