Is cellulartree.com betrouwbaar?

Ik kwam op een website cellulartree.com die iPhone's iPad's en allemaal dat soort gadgets verkoopt voor ontzettend lage prijzend ($300 voor ipad 2 wifi bv). Op internet heb ik gegoogled of dit een scam was of echt een betrouwbare winkel, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden, kan iemand me helpen kijken of het een betrouwbare site is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die shop kan best betrouwbaar zijn, maar ik zou het risico niet willen lopen. Ik heb uitvoerig gezocht, maar ik kan nergens vinden waar dat bedrijf zit. De enige mogelijkheid voor contact is mail via het contactformulier. Ook bij een betrouwbaar bedrijf kan er iets misgaan, door een misverstand. En als je dan niet weet waar zo'n bedrijf zit, en de enige mogelijkheid om contact op te nemen, is een formuliertje, dan vind ik dat nogal link.

Het lijkt erop dat ze niet duur zijn, maar het is natuurlijk wel raar dat ze de spullen zo idioot afprijzen. Je ziet bij sommige producten staan 699,- en dat is dan doorgestreept en er staat onder 299,-, en dat moet jou verleiden om zo'n ding te kopen, omdat je denkt dat je 400,- dollar voordeel hebt. Die 699,- is dus een fantasieprijs, die nergens op slaat.

Je kunt veel beter iets meer betalen in een gewone winkel in Nederland. Dan heb je tenminste enige zekerheid dat je je recht kunt halen als er iets misgaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk het niet want ik keek even op die site en dat ziet er op het eerste gezicht niet betrouwbaar uit.
er is op google inderdaad weinig over te vinden.
Ik zou het niet doen!