nee, het bestellen kan wel, maar op zondag heeft ook de postbezorger een vrije dag, het wordt dus op zijn vroegst maandag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pakketjes worden meestal wel op maandag bezorgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Nee, dat wordt problematisch!
In Nederland is op zondag de postbezorging niet actief. Zondagsrust heet dat.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me sowieso lastig om een bestelling IN de postbode te krijgen....dat lijkt met een vorm van mishandeling.

Daarnaast werkt de postbestelling niet op zondag.
Het zal dus op z'n vroegst maandag worden, en dan komt de postbode het gewoon brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier wordt tegenwoordig ook op maandag geen post meer bezorgt, alleen nog "rouwpost".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die arme posbode...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pos is een kleine vissoort, dus een posBODE is iemand die deze vissoort bezorgt. Dat is wel heel zielig; je bestelt iets op zaterdag en zondags ligt het gewoon IN de viskoerier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je moet chocolade bestellen, dat vind de postbode niet erg ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan nog is enige handigheid prettig als een (schele)pos ingebracht moet worden bij de postbode of viskoerier.
deze visjes hebben stekels op hun vinnen (en niet allen op hun rug)