Waar kan ik heat packs kopen?

Van die warmte pads die warm worden door middel van een metaaltje om te buigen, en als je ze weer wil herbruiken moet je ze koken.
Ik wil er gewoon een kopen maar als ik op internet zoek moet je er gelijk heel veel kopen, minimaal 250.
Waar kan ik er gewoon 1 kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (4)

Je kunt die pads bij de meeste grotere drogisterijen kopen en ook bij de apotheek. Er zijn ook van die winkels waar ze allerlei artikelen verkopen voor een kleine prijs, daar vind je ze ook nog wel eens.

Een winkel met sportartikelen wil ze ook nog wel eens verkopen.

Zelf koop ik ze bij de Etos!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze bij de action en bij de wibra gezien. En niet duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed geassorteerde hengelsportzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de xenos verkopen ze die