ik ga iets bestellen van uit amerika wat moetje dan bij state zetten je provincie of wat anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.4K

Antwoorden (2)

State hebben we niet hier in Nederland, ik vul in dat vakje altijd de provincie in. Nog nooit problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je niets invullen. Je moet wel even goed uitzoeken of ze wel naar Europa versturen. Sommige bedrijven doen dat niet. Als ze het wel doen kom je van zelf bij het land waar ze het naar toe moeten sturen.