Niet zoveel mis met die site. Ziet er verzorgd uit, en de algemene voorwaarden ook. Je mag je spullen retourneren binnen 30 dagen, maar dan zijn de verzendkosten voor jou. Eventueel kun je vóór je gaat bestellen eerst informeren, of jou dat dan ook maar 4.95 kost. Ook hebben ze een fysiek adres, en ze verbergen zich dus niet alleen maar achter een postbusnummer.

Die 3 keurmerken zeggen niet zoveel. Ze handelen ook in horloges en sieraden op andere sites, dus ze hebben wel enige ervaring. Klachten zijn er wel te vinden op internet, maar van oudere datum (2010). Die gaan voornamelijk over levertijd en bereikbaarheid. Dat laatste kun je testen, of dat nog zo is, d.m.v. een telefoontje met een vraag. Voor je iets gaat bestellen, zou je ook nog wat prijzen kunnen vergelijken, om zeker te zijn dat ze niet al te duur zijn. Ik heb geen zitzak nodig, maar als ik er een nodig zou hebben zou ik zo'n ding liever in een gewone winkel kopen. Kun je 'm goed bekijken, en vooral testen of íe lekker zit (voor zover dat mogelijk is op of in een zitzak :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent één van de weinigen, zo niet de enige, die bij dit soort vragen echt de diepte induikt. +

Andere antwoorden (1)

Ik heb één recensie gelezen die negatief is,maar of je je oordeel van één persoon af kunt laten hangen?

http://www.nationalemarkt.nl/showthread.php?t=26018