Als ik liedjes download van Itunes; welke kwaliteit heeft het dan? Die van Mp3 of Wav?

Of zit het ertussen in? Of zelfs slechter als Mp3?

Graag alleen antwoorden als je het zeker weet, niet zomaar wat zeggen...

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Hangt er van af maar het is nooit WAV. Nooit. iTunes verkoopt geen muziek in lossless kwaliteit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is of in het Advanced Audio Coding [AAC] formaat of in MP3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al gezegd is in MP3 en AAC, verder worden ze altijd in kwaliteit van 320 kb/s geleverd.