Kan je in Nederland bij het Amerikaanse WaLmart.com iets oline bestellen en het hier laten bezorgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.1K

Antwoorden (2)

Nope. Op hun website staat:

"We do not ship to Canada or other destinations outside the U.S."

Dus dat is duidelijk.
12 jaar geleden
Bedrijven als (bv) myus.com helpen je aan een soort postadres in de usa. Makkelijk te gebruiken als je meerdere artikelen wilt bundelen om zo verzendkosten uit te sparen, maar ook als bedrijven alleen nationaal verzenden