Is WinkelindeUSA.nl betrouwbaar?

Ik heb pasgeleden een bestelling geplaatst, maar mijn schoenen zijn nogsteeds niet binnen?

Toegevoegd na 5 minuten:
www.winkelindeusa.nl

Toegevoegd na 16 minuten:
Bovendien is dit het kvk nummer:37128320

Toegevoegd na 2 dagen:
BETROUWBAAR

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de betalingswijze PayPal is het veilig, als je dan niks binnen krijgt kun je je geld terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangeven of een webwinkel betrouwbaar is is moeilijk want ik ken ze niet en kan moeilijk iemand betichten van iets dat ik niet ken.
Wel zou ik zelf daar nooit wat kopen om de volgende redenen :
- domein staat op naam provider, niet op naam eigenaar
- een webwinkel met een hotmail account valt bij mij af.
- er staat geen adres op de site
- er staan grote typefouten op de site
- kvk nummer verwijst naar ander bedrijf
- certificaat is deels onbetrouwbaar
- vooraf betalen (ben niet gek)

Aan de andere kant loop je net zoveel risico op ebay en marktplaats en je loopt risico bij de douane.
Site is amateuristisch opgezet maar dat zegt niet dat die onbetrouwbaar is.
Levertijden zijn lang, staat aangegeven, maar je kan altijd haar ouders bellen. Zie KVK.

Kortom, je wil iets goedkoops en dan moet je risico nemen.