Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op Marktplaat ook zoeken op naam van de adverteerder??

Kan dit??
Ja of nee,
Zo ja, hoe doe ik dit dan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
108.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Rechtstreeks zoeken op de naam kan niet (maar dat is al genoemd)

Ik gebruik een soort truc om een bepaalde adverteerder uit te sluiten die kun je mogelijk toepassen om het aantal advertenties dat je moet bekijken te beperken.

Ik zoek wel eens iets in de hobbyhoek en daar zijn adverteerders met 300 (!) advertenties en die staan altijd bovenaan, gek wordt je ervan.

Als ik dus bijv klei zoek tik ik in:

klei -groningen (en een vinkje in het vak tekst en titel)

hij zoekt dan alle advertenties met klei maar ZONDER (dit is maar een voorbeeld) groningen.

De plaats waar iemand zit is nl WEL een zoekterm dus als je die weet kun je die gebruiken, evt met categorie of trefwoord om de zoektocht sterk in te perken.

(dan niet met die "min" ervoor natuurlijk)
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een bepaalde advertentie aanklinkt zie je daar de naam van de adverteerder staan, en dan kun je klikken op: toon alle advertenties van deze adverteerder.

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: Onder de naam van de adverteerder (een beetje linksboven, kun je klikken op ,,bekijk alle advertenties''.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, dit staat in hun privacy-beleid. Je kan wel alle advertenties van 1 adverteerder lezen. Ook waarschuwingen voor bepaalde verkopers worden door de beheerders van MP verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet rechtstreeks zoeken op de naam van de adverteerder. Wel kun je klikken op 'toon meer advertenties van deze adverteerder', waardoor je al zijn/haar advertenties kunt bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op marktplaats zelf niet zoeken op adverteerder.
maar als je de naam van de adverteerder weet kan het wel via google.

zoek je bijvoorbeeld Meubel-stunter,
dan vind je op "marktplaats Meubel-stunter"

Meubel-stunter uit Sint-Oedenrode - Advertenties op Marktplaats.nl
https://www.marktplaats.nl/verkopers/8046867.html

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding