Ik heb iets besteld, maar nooit ontvangen! Wat kan ik doen? kan ik mijn geld terug krijgen? Ik heb betaald met creditcard!

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat over een bedrag van 60 euro (origineel voetbalshirt)
Gekocht via: http://www.fanwear.net

Toegevoegd na 20 uur:
Ik heb meerdere malen E-mails verstuurd, maar krijg geen antwoord. Het is inmiddels al 4 weken geleden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem even contact op met je creditcard maatschappij. Vaak zijn aankopen die je doet met je kaart verzekerd. Aan de andere kant kan je van degene waarvan je iets hebt gekocht vragen om alsnog te leveren of de koop te ontbinden en je geld terug te storten.

Mocht het op eBay zijn, dan kan je kontakt opnemen met eBay.

Dit zijn oplichters dus ik denk dat je kunt fluiten naar je geld. Meer over fanwear.net kun je op onderstaande bron lezen want vorige week was er ook al iemand die hierover een klacht had. http://www.goeievraag.nl/vraag/shirt-online-besteld-fanwear-niks.257997

Het zijn oplichters want die site heeft geen telefoonnummer of klantendienst of adres. Als je een mail stuurt krijg je geen antwoord

Heb je geen bewijsnummer/ pakketnummer gekregen? Kijk anders ff op www. Internetoplichting.nl

Je bent mogelijk het slachtoffer geworden van internetfraudeurs. Maar, daar ben ik natuurlijk niet zeker van. Heb je sinds je betaling nog contact opgenomen met Fanwear.net? Of heb je dat geprobeerd en krijg je geen respons? Heb je een telefoonnummer? E-mailadres? Een naam van een mederwerker van deze website? Heb je je betaling uitgevoerd op een beveiligde pagina? (veilige betalingspagina's kan je erkennen aan bepaalde logo's en procedures (die je o.a. kan vinden op de website van je bank.) Als je antwoord overal "neen" op is dat heb je mogelijk te maken met internetfrauders. In dat geval: Kom je uit Nederland? Aangifte bij politie U moet aangifte doen bij de politie als u te maken heeft met een strafbaar feit door identiteitsfraude. Geeft u op het aangifteformulier duidelijk aan dat het om identiteitsfraude gaat. Als u aangifte doet, krijgt u het nummer van het proces-verbaal. Dit nummer heeft u later nodig bij het invullen van het meldingsformulier van identiteitsfraude. Het is verstandig om bij het onderzoek in het proces-verbaal duidelijk te laten noteren dat u aangifte van identiteitsfraude doet en dat u ook een melding gaat doen bij het CMI. Vraag ook een kopie van het proces-verbaal. Geef eventueel aan dat u op de hoogte wilt worden gehouden van het verloop van het onderzoek. Melding bij uw bank Wanneer u te maken krijgt met identiteitsfraude, kunt u het beste contact opnemen met uw bank en creditcardmaatschappij om uw bankpasjes en creditcards te blokkeren. Zelfs als uw rekeningen niet worden misbruikt, is het verstandig om uw kredietinstellingen en banken op de hoogte te stellen. Het is ook verstandig om via uw bank te checken of er onbekende leningen of schulden op uw naam zijn aangegaan. Kopieën van uw correspondentie Bewaar altijd de correspondentie tussen uzelf en het bedrijf of de instelling waar u problemen mee heeft. Deze correspondentie kan namelijk als bewijsstuk dienen. Kom je uit België? Dien je klacht in bij de Federal Computer Crime Unit van de Federale Politie op https://www.ecops.be/webforms/Default.aspx?Lang=NL Toegevoegd na 9 minuten: Bovendien zijn er nog zaken die deze website extra veracht maken: - bij het aanmaken van een account staan enkele blunders in de informatievragenlijst (bvb: - onder land staan België en Nederland in het Engels getypt, terwijl Duitsland in het Nederlands wordt vermeld) + gegevensingave wordt niet in een beveiligde pagina weergegeven... - .... enz...

Ik heb 3 weken geleden ook een voetbalshirt besteld. Ik krijg alleen maar mailtjes dat ik het heb betaald en dat ze het gaan versturen. maar is er iemand die ooit wel een product heeft ontvangen van deze site?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100