Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag me haar zwart verven maar ik ben bang dat ik heel bleek word want ik heb nu donkerblond haar please tips wat moet ik doen=

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Gewoon een beetje meer rouge gaan gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf ben ik ook aardig bleekjes, maar heb wel zwart haar.
zou het wel doen als je het egt graag wilt.
je kan het altijd nog ontkleuren weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ze niet gelijk gitzwart verven, doe eerst eens een paar tintjes donkerder.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Vraag het aan de kapper, zij hebben er verstand van als het goed is. Bewerk anders een foto van jezelf zodat je zwart haar hebt, het zal niet precies zo worden als in het echt, maar je krijgt een idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou even langs een kapper kunnen gaan en vragen of ze een haarstuk in t zwart hebben.. en die even proberen of t je staat..
zwart moet je echt staan..
dus...eerst proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Precies, gewoon even een pruik opzetten :)
Gewoon doen joh. Maar begin niet met verf maar met een spoeling. Dat is niet zo definitief. Spoel je er na een tijdje weer uit. Ik heb jarenlang zwart haar gehad terwijl ik van mezelf middelblond ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Je wordt er niet mooier van. Je huidskleur zal op een geheel andere manier overkomen, je totale uitdrukking zal harder zijn.
Ik heb nog nooit een zinnig mens gezien, die achteraf blij was met de zwarte kleur. Uitgezonderd die mensen die een bepaalde stroming aanhangen(gothic), waarbij ook zwarte kleding hoort.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden