kan je haar gewend raken aan een shampoo ?

In het begin werkte mn shampoo beter dan dat ie nu doet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat idee heb ik ook. Ik kan meestal wel een week zonder m'n haar te wassen. Maar dat wordt steeds minder en dan pak ik weer eens een andere shampoo en gaat het opeens weer prima. Zit nu ook weer op om de 2-3 dagen, terwijl dat een aantal maanden geleden echt een week was.

Het beste antwoord

Ik heb gehoord van verschillende kappers dat het inderdaad goed is om af en toe te switchen. Probeer het eens zou ik zeggen ;) Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja je haar went aan een shampoo. en je talg productie(maakt je haar vet) past zich hier op aan. dus het is juist niet goed om vaak een andere te pakken. want dan gaat je lichaam maar talg aanmaken en word het eerder vet. dat heb ik een keer in de quest gelezen.

Toegevoegd na 47 seconden:
meer* pff soms voel ik me echt een dyslect (of hoe je dat ook schrijft)xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou betekenen dat je lichaam juist wil dat je haar vettig is. Zijn wij dan zo gek om dat weg te willen halen? Laatst las ik ook ergens dat vet haar het meest gezond zou zijn en er ook nog eens het best uit zou zien. (Na een week ziet het er bij mij niet uit in elk geval, misschien eens een half jaartje proberen haha)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wil je lichaam ook...;p het is een beschermlaagje, maar vooral bij jeugd is er een overproductie aan talg door de hormonen. vandaar dat het nogwel is vettig wel lijken:p
ik was mn haar liefst iedere dag sowieso 1x per 2 dagen. anders vind ik het echt smerig:p
Het is niet zo zeer dat je haar gewend raakt aan de shampoo, maar dat je haar verandert. Het kan zijn dat je hormonale veranderingen doormaakt. Dan kan het zijn dat je meer talg aanmaakt.

Gewoon een andere shampoo proberen. Het is niet verkeerd om af en toe iets anders te proberen.