Waar kan ik een kappersmes kopen?

Zo'n mes waarmee je laagjes kunt knippen/snijden in je haar.
Ik weet wel dat het bij kappers zelf kan.
Weet iemand ook zeker waar je het ergens anders ook kan kopen in een winkel (behalve kapperswinkel)?

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien bij Kruitvat of DA Drogist???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Antwoorden (5)

Een winkel voor kappersbenodigdheden, In roosendaal was/is er een. Geen idee dus of hij nog bestaat
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dus een kapperswinkel. Die heb ik helaas niet in de buurt. Maar bedankt voor je antwoord.
anneliez
13 jaar geleden
ow ik dacht dat je met kapperswinkel de "gewone"kapper bedoelde
Als je even onder 'styling razor' googlet vind je er genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.twenga.nl/prijs-styling-razor.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het een paar weken geleden bij de Kruidvat gezien, ga daar maar eens langs, en anders heeft een andere drogist het vast wel:)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik lees net dat Etos en Hema het ook verkopen, dus daar kun je het ook even proberen;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ik zal binnekort eens gaan kijken.
http://www.mevaktech.nl/index.html

Hier verkopen ze scharen etc. Echt HELE goede kwaliteit en alle soorten prijzen.
Succes!