Waar vind ik rubberen herenlaarzen (voor mode, niet voor werk)??

Ze zijn toch handig, en ik zie alleen maar mooie rubberen laarzen voor dames?? Is er niet een merk dat ook voor heren mooie maakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je er 250 dollar voor over hebt kan je bij Givenchy mooie rubber herenlaarzen bestellen. Te koop via Saks. En voor 295 dollar van Gucci een paar mooie glimmend zwarte regenlaarzen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig! Naar zoiets dergelijks was ik dus op de zoek!! Nogmaals dank.

Andere antwoorden (3)

http://nl.antag.com/go/search/idx/6060109/go.htm

Hier vind je er een heleboel!

Toegevoegd na 28 seconden:
Je kan op die website ook genoeg merken vinden die leuke laarzen maken voor mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hiers eens. www.twenga.nl
Rubber Herenlaarzen
Staat: 13 nieuwe
Twenga heeft 13 producten bij 5 winkels gevonden voor u.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je ze bestellen. Er is genoeg aanbod op internet.
http://www.beslist.nl/products/schoenen/r/Rubberlaarzen/c/merk~431826