Is het nog mogelijk ergens zo'n ouderwetse Jeager-onderbroek te kopen?

Heb wel een beetje rond gegoogled en er zijn voldoende lange onderbroeken te bestellen zag ik, maar het merk Jaeger kon ik niet vinden.
Bestaat dat nog wel. Sowieso zou ik graag zo'n winkel vinden in Brabant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Ha, die Pieker;

Ik betwijfel of Jaeger als merknaam voor dergelijk ondergoed nog wel bestaat. Inmiddels zijn er wel een aantal fabrikanten die ondergoed op de markt brengen van hetzelfde materiaal. Ik denk dat dat er het dichtste bij in de buurt komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vaak zijn dit soort onderbroeken nog te koop op de kleding markt in de herfst en winter.
Welke merken dat zijn weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon te koop hoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry was al beantwoord door Hansv. Ik ga hem een plusje geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook eens op: www.winterlok.nl
Ook daar te kust en te keur