Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je je haar met douchegel (voor 't lichaam) wassen als de shampoo op is?

Toegevoegd na 35 seconden:
Is het echt slecht voor je haar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

natuurlijk wel. Vroeger hadden ze ook niet voor ieder onderdeel van het lichaam verschillende middeltjes. Ik doe het uit nood in de vakantie ook wel eens hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

het is niet supper slecht voor 1x is het mogelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, het kan alleen wat vettiger of juist stroever aanvoelen. Dat heeft te maken met de douchegel.

Vroeger deed mijn moeder wasverzachter in ons haar ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,dat kan wel. Ik kan me voorstellen,dat,als je het dagelijks doet het niet zo goed voor je haar is.In mijn jeugd (daar is opa weer) wasten we het met groene zeep,of soda en dat ging ook goed. Met douchegeel was toch ook (een deel van ) je haren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ben jij, Nee bent u echt Opa??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog 1 keer u schrijft, word ik boos. Ja, deze opa is 75 en opa van 1 kleindochter van bijna 12 en een KBO tje van 2 kleinzonen,die al (zo goed als) volwassen zijn.
Annswers
13 jaar geleden
Wow respect! Ik dacht dat je een jonge vent was van 25! Zo sta je in ieder geval in het leven uit wat ik van je lees!
Het kan wel, dan ruikt het in ieder geval weer fris.
ik heb het ook wel eens gedaan, maar mijn haar voelde daarna niet echt lekker aan, het voelde wat vet..
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kunt je haar zelfs gewoon met alleen water wassen.
Douchegel zal niet slecht zijn lijkt me, hooguit heeft het een vettend effect wat je niet wenst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan prima, je haar wordt er wel pluiziger van en het zal minder mooi glanzen dan anders, omdat douchegel nou eenmaal andere stoffen bevat dan shampoo.. Om dat effect op te vangen, kan je daarna een crèmespoeling gebruiken, dan merk je eigenlijk weinig verschil. Zorg trouwens wel dat het een goed schuimende douchegel is, want dat is ook de kracht van een shampoo. Hierdoor komt het overal tussen je haar, en wordt het echt lekker schoon!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan helemaal geen kwaad. Misschien dat de echte shampoo je haar wat beter ontvet, maar volgens mij zijn al die middeltjes één pot nat. Ik heb ook wel eens mijn lichaam gedoucht met shampoo bij gebrek aan iets anders, maar ik voelde me toch lekker schoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het 1 of 2 keer per ongeluk gedaan, maar kwam er op tijd achter dus had het gauw uitgespoeld en shampoo erin gedaan... Had er verder dus geen last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding