Ik zou graag een oranje blos op mijn gezicht willen. Ik kan alleen roze, bruin en rood vinden. Iemand tips waar te koop (en betaalbaar)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

he ik ben zelf visagiste,
maar je moet goed opletten dat de pigment wel bij je gezicht blijft passen.. Zelf gebruik ik vaak Gosh, kan je bij de kkruidvat kopen of etos of zo en als je goedkoper wil idd de hema. Persoonlijk vind ik dat gosh goed en lang blijf zitten..

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sinds kort heeft de action van die koffertjes waar hele make up sets inzitten. Daarin vind je allerlei kleuren make up. Geen idee wat er precies inzit.

Bij de Hema kun je altijd wel wat vinden. De Kruidvat ook.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hema kan je het kopen.