Ja, helaas wel. De mijne van 3 jaar geleden is nu helemaal zonder wit. Jammer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat is een bekend feit. Als de tattoo net gezet is, lijkt het mooi maar in de loop van de jaren, vervaagd het helemaal. Overigens is de witte inkt die je ziet bij LA ink enz niet verkrijgbaar in Nederland én mag volgens de regels van de GGD niet gebruikt worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag, gedeeltelijk, dat komt omdat je lichaam de inkt van een tatoeage als een afvalstof ziet. Doormiddel van de lymfeklieren probeert je lichaam het te filteren, maar dat is erg moeilijk, omdat de inkt veel impact heeft op je lichaam. Deels gaat dus wel weg omdat dat wel wordt afgevoerd via de lymfe. Dat is ook de reden waarom sommige mensen van die vlekken onder hun oksels krijgen, dat is het inkt dat via de lymfe is afgevoerd!