Zijn sokschoenen waterbestendig?

Ik wil een paar schoenen zonder veters oftewel "soksneakers" van het merk Balr kopen. Dit zijn suède schoenen. Ik heb normaal altijd schoenen met veters maar deze wou ik ook eens proberen. Zijn deze schoenen waterdicht? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Pieterke
2 jaar geleden
Mijn : gewone" suède schoenen waren na een regenbui grondig verpest: Niet meer om aan te zien en uit model. En dat ware dure schoenen.
Pieterke
2 jaar geleden
sorry voor de typ-/taalfoutjes
Ritsuka
2 jaar geleden
Vessi schijnt waterdicht te zijn

Antwoorden (1)

Nee. Sokschoenen van suède zijn niet waterbestendig.
Volgens velen zijn suède schoenen nooit waterdicht te maken. Een sprayverkoper beweert wel dat ze geheel waterdicht gemaakt kunnen worden met een goede spray.
SimonV